EDICIÓ COMPLETA DEL NOU CURS: BOJOS PER SIMPLIFICAR!

HEM OMPLERT EL NOU CURS DE BOJOS PER SIMPLIFICAR, NOVA EDICIÓ A L'OCTUBRE!!

T'has quedat sense plaça? no et preocupis, al mes d'octubre ens torna a agafar la bogeria en una segona edició del curs.

Vols reforçar els teus coneixements sobre simplificació documental dins el projecte SeTDIBA?. Et podem ajudar a identificar com simplificar la gestió administrativa i et facilitem les preguntes clau que t'ajudaran en el procés de simplificació de la gestió electrònica!!

A partir d’un cas pràctic i mitjançant un taller atípic, engrescador i divertit, treballarem els aspectes crítics de la simplificació en la implantació de l’administració electrònica d’acord amb la normativa.

Destinataris: S'adreça a personal que fa gestió administrativa als ajuntaments i entitats municipals descentralitzades menors de 5.000 habitants de la demarcació de Barcelona, que han implementat o estan implementant el projecte SeTDIBA. Aquest curs està especialment indicat per a les persones que fan atenció al públic i als secretaris i secretàries municipals.

Inscripcions: les inscripcions es realitzaran mitjançant l’aplicació Gestforma, i la confirmació de la inscripció per part de la Diputació de Barcelona es farà per correu electrònic.

Per tal de fer pràctiques les dinàmiques de les sessions el nombre de places és limitat. Les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds.

Es requereix validació/autorització a Gestforma de la persona Responsable Municipal de Formació a cada ens públic.

Acreditacions: un cop finalitzat el curs, les persones assistents es podran descarregar l’acreditació a través de l’aplicació Gestforma, sempre que hagin assistit el 100% de les sessions i hagin completat l’avaluació de l’acció formativa.

EXT 2021/0289- 1ª EDICIÓ - online!! - Preinscripcions: TANCADES!

Dates:

16/03 de 9:30h a 11:00h

17/03 de 9:30h a 11:00h

18/03 de 9:30h a 11:30h

Les inscripcions es gestionaran, com sempre, des de la Direcció de Serveis de Formació de la Diputació de Barcelona.