Els governs locals a l'avantguarda de l'administració digital

Al darrer número de la "Revista Democracia y Gobierno Local" (núm. 50) es va publicar l'article "Los gobiernos locales en la vanguardia de la administración digital".

Aquest article posa de manifest, a través d'exemples de bones pràctiques, com en moltes ocasions són els governs locals, municipals i intermedis els que asumeixen el lideratge de la transformació digital a l'Aministració pública.

Enllaç a la publicació (pàgines 28-35).

Autors: Magda Lorente Martínez i Joan A. Olivares Obis (Gabinet d'Innovació Digital de la Diputació de Barcelona), Jaime Gragera Rodríguez (director de l'Àrea de Transformació Digital i Turisme de la Diputació de Badajoz) i Mario Alguacil Sanz (director de l'Àrea de Govern Obert i Serveis Generals de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat).