TOP 10. No rellisquis!!

Aquest mes hem analitzat els ens locals que fan menys notificacions incorrectes. Recordeu que les e-notificacions fallen quan:

1. S'excedeix els adjunts d'e-NOTUM (màxim d'1 MB per fitxer, amb un màxim de 4 adjunts).
2. Les dades de la destinatària no estan informades correctament (e-correu i NIF).
3. S'excedeixen els caràcters en el títol dels fitxers (màxim 100 caràcters) o incorporem caràcters o símbols.

És important tenir en compte aquestes condicions per tal que la e-notificació es generi correctament a la primera i no haurem d'estar pendents del resultat incorrecte de la e-notificació. Els ens més destacats en aquest àmbit han estat…

• Ajuntament de Capolat
  • Ajuntament de Gallifa
  • Ajuntament de Lluçà
  • Ajuntament de Mura
  • Ajuntament de Perafita
  • Ajuntament de Sant Agustí de Lluçanès
  • Ajuntament de Santa Maria de Besora
  • Ajuntament de Santa Maria de Miralles
  • Ajuntament de Torrelavit
  • Promocions Municipals Santjustenques

Felicitats per la bona feina.
Ben aviat, us enviarem un obsequi de part de l'equip SeTDIBA per gratificar la feina ben feta.

Seguim!

Bones pràctiques