La campanya de seguiment personalitzat SeTDIBA arriba a 15 nous ajuntaments.

Un total de 15 ens locals SeTDIBA han rebut aquest estiu els servei de seguiment personalitzat en administració electrònica que se sumen als 40 ens locals que havien rebut aquesta assistència abans d’estiu.

Aquest servei de seguiment personalitzat analitza els indicadors de gestió digital a partir dels qual s’identifiquen aspectes crítics per a la gestió diària i aspectes de millora.

Durant el suport, es treballen aspectes crítics de la gestió interna, com el seguiment de les notificacions o la gestió eficient de les anotacions d’entrada. També es revisen aspectes d’organització interna que redunden en una major eficiència de la gestió, simplificació administrativa i atenció a la ciutadania.

Fruit d’aquest suport, es recullen necessitats i demandes dels treballadors públics per continuar avançant en serveis que facilitin l’adaptació i la millora contínua a l’administració digital dels governs locals.

Els ajuntaments d’Avinyonet del Penedès, Sant Martí Sesgueioles, Santa Fe del Penedès, Figaró-Montmany, Fogars de la Selva, Rupit i Pruit, Montmaneu, Sant Boi de Lluçanès, Prats de Rei, Sant Pere Sallavinera, Mura, Sant Martí de Tous, Vallbona d'Anoia, Santa Eugènia de Berga i Bellprat han rebut aquest suport personalitzat durant els mesos de juny i juliol.

Si voleu demanar un acompanyament presencial per part d'un tècnic del Gabinet d'Innovació Digital per fer consultes i avançar en la transformació digital completeu el formulari següent: https://setdiba.diba.cat/node/1656.  Venim?