TOP Octubre 2024: Els ajuntaments que marquen la diferència!

Hi ha 8 ens que s’han convertit en veritables campions del servei Fem-ho Fàcil!

Aquests ens locals han estat més actius a l'hora de publicitat i informar sobre aquest servei gratuït i ho fan per una bona raó. Derivar consultes complexes al Fem-ho Fàcil no només simplifica els tràmits per a la ciutadania i empreses, sinó que també garanteix una atenció personalitzada que ajuda a resoldre dubtes i problemes relacoinats amb els tràmits electrònics.

Amb Fem-ho Fàcil, la ciutadania pot accedir a suport especialitzat per gestionar identificacions digitals, presentar sol·licitus i rebre notificacions i molt més!

Tot des de la comoditat de casa seva i d'una manera àgil i eficient el personal del servei Fem-ho fàcil els guiarà durant tot el tràmit que necessitin resoldre. Això significa menys complicacions pels treballadors públics i més solucions eficaces per la ciutadania i empreses a qui volem atendre amb la millor qualitat possible.

Volem agraïr aquesta difusió del servei Fem-ho Fàcil especialment a aquests ens:

• Ajuntament d’Avinyonet del Penedès
  • Ajuntament de Castellví de la Marca
  • Ajuntament de Font-rubí
  • Ajuntament de La Granada
  • Ajuntament del Pla del Penedès
  • Ajuntament de Sant Quintí de Mediona
  • Ajuntament de Subirats

Us fem un recordatori important: el servei Fem-ho fàcil és exclusiu pels ens SeTDIBA! Us animem a tots els ens que formeu part de la família SeTDIBA  a utilitzar aquest servei que, a més, obté molt bona valoració de les consultes resoltes.

Feu publicitat del servei en cada correu que envieu, en les locucions del vostre ajuntament, en les notificacions que envieu i utilitzeu la cartelleria que us facilitem i si no en teniu demaneu-nos-en més!

Per aconseguir més informació del servei o rebre cartells al vostre ens no dubteu a contactar-nos: setdiba@diba.cat.

Seguim!!