TOP 7: quins ens consulten més el Quadre de comandaments de SeTDIBA?

Aquest mes de juliol hem fet extracció dels ens locals que més consultes han realitzat al Quadre de comandament.

Què és el quadre de comandament SeTDIBA?

El Quadre de comandament SeTDIBA és una eina que reflecteix la informació més rellevant de la situació de la gestió municipal. L’eina proposa una valoració per cadascun dels blocs analitzats del Registre d'Entrada i del Gestor d'Expedients. Permet obtenir una valoració global de la gestió municipal, que va acompanyada d’un full de ruta personalitzat que, en temps real, proposa actuacions de millora d'acord amb la situació en la qual es trobi cadascun dels indicadors analitzats.

Els ens locals que més han consultat aquesta informació durant el primer semestre del 2024 han estat:

• Ajuntament de Masies de Voltregà
  • Ajuntament de Rupit i Pruit
  • Ajuntament de Santa Eugènia de Berga
  • Ajuntament de Torrelavit
  • Ajuntament de Vilanova de Sau
  • Ajuntament del Papiol
  • Consell Comarcal del Bages

Sol·liciteu suport programat per entendre l'eina.

Aprofitem per recordar que teniu a la vostra disposició la possibilitat de fer una sessió de suport programat en línia que us mostrarà quines dades podeu extreure del quadre de comandament i les funcionalitats bàsiques d'aquesta eina.

Quins permisos necessito per accedir a l'eina?

Per accedir a aquesta eina el referent de l'SVUS ha d'atorgar permisos a 2 aplicacions: "QS_INFOANALISIS. Portal d'informes per l'Anàlisi de dades” i també a l’aplicació “SeTDIBA Seg”.