Necessito suport per gestionar altes d'usuaris i per configurar navegadors i ordinadors... Qui em pot ajudar?!

Per començar a treballar amb les aplicacions SeTDIBA cal fer unes gestions prèvies: 

  • Donar permisos als usuaris perquè puguin accedir a les eines SeTDIBA
     
  • Configurar els dispositius informàtics (ordinadors, tauletes i mòbils) des d'on voldreu treballar

Davant qualsevol dubte o incidència relacionada amb la gestió d'usuaris (altes, baixes, modificació de dades)podeu contactar amb:

1. La persona referent del projecte SeTDIBA del vostre ens.

2. El suport de xarxa telemàtica de la Diputació de Barcelona, de dilluns a divendres, de 8 a 17h per correu electrònic suportxt@diba.cat o per telèfon 934 725 500.
 

Per configurar navegadors i dispositius informàtics, disposeu de diferents suports tècnics que us ajudaran a posar-ho tot a punt:

1. El servei informàtic del vostre ens, per proximitat.

2. El consell comarcal si està adherit a la Xarxa de Suport al Govern Digital. La Diputació de Barcelona té un conveni amb alguns consells comarcals per donar suport en l' impuls de la gestió digital i el govern obert municipal. Quins consells comarcals estan adherits a la Xarxa de Suport al Govern Digital? Us els llistem tot seguit:

  • Consell Comarcal Alt Penedès
  • Consell Comarcal Anoia
  • Consell Comarcal Bages
  • Consell Comarcal Berguedà
  • Consell Comarcal Maresme
  • Consell Comarcal Moianès
  • Consell Comarcal Osona
  • Consell Comarcal Vallès Oriental

3. El servei de suport de la Diputació de Barcelona. Posem al vostre abast un servei personalitzat que us donarà resposta tant per configurar ordinadors com per dubtes de gestió dins l'eina de registre o gestor d'expedients. El primer cop que es truca necessiteu el codi de l'ens des d'on truqueu. Demaneu-lo al vostre referent. Contacteu amb el servei de suport per telèfon 934 864 618 o per correu electrònic suport.setdiba@diba.cat

Aquest servei està disponible en horari de MATINS de dilluns a divendres de 8h a 15h; TARDES: de dilluns a dijous de 16 a 19h.
Horari especial de vacances: només MATINS de 8 a 15h, del 15 de juliol al 14 d'agost (ambdós inclosos); El 24 i 31 de desembre.


Per últim, us informem que durant el període d'eleccions, posem a la vostra disposició el Servei d’Atenció Usuari i Suport Informàtic dedicat al Canvi de Mandat 2023. En cas de dubte o incidències en relació a l’alta dels nous electes podeu adreçar-vos al:

SUPORT XTP ESPECIAL ELECCIONS 2023.
Telèfon 93 472 5123
Horari: 8:00 a 17:00 de dilluns a divendres
suportxt@diba.cat

Per a qualsevol altre dubte podeu contactar amb el Gabinet d'Innovació Digital directament a setdiba@diba.cat.

1
Categories:
General