Apunts

Vols explicar la teva experiència innovadora? Us convidem a participar en la Caravana d'Innovació Digital

Innovation On Tour va ser una iniciativa que es va dur a terme entre el 2017 i el 2019 com a caravana d’innovació que proposava parades arreu del territori per compartir bones pràctiques d’innovació.

Integrar el gestor d’expedients amb la carpeta ciutadana "El meu Espai"


Integració del gestor d'expedients amb la carpeta ciutadana "El meu espai"


L’AOC posa a disposició de la ciutadania el nou servei El meu Espai (myGov) que facilita una visió general de les actuacions realitzades entre el ciutadà amb les diferents administracions.

El ciutadà ja pot fer ús del servei de la carpeta ciutadana El meu Espai i visualitzarà les trameses i les notificacions que hagi sol·licitat o rebut. 

1

Promoció del canal electrònic, l'accés a la informació pública i la transparència

La Diputació de Barcelona dona suport als ens locals que impulsin, a través de tallers a la ciutadania, l'ús del canal digital entre els col·lectius obligats a la relació telemàtica amb l'administració fomentar, l'ús del dret d'accés a la informació pública i la transparència entre la ciutadania.

Qui ho pot demanar?

  • Ajuntaments de municipis de fins a 50.000 habitants
  • Consells comarcals
  • Mancomunitats
  • Consorcis locals
  • Entitats municipals descentralitzades

TOP 10. No rellisquis!!

Aquest mes hem analitzat els ens locals que fan menys notificacions incorrectes. Recordeu que les e-notificacions fallen quan:

1. S'excedeix els adjunts d'e-NOTUM (màxim d'1 MB per fitxer, amb un màxim de 4 adjunts).
2. Les dades de la destinatària no estan informades correctament (e-correu i NIF).
3. S'excedeixen els caràcters en el títol dels fitxers (màxim 100 caràcters) o incorporem caràcters o símbols. 

TOP7: els ens que més e-factures reben durant l'any 2023

En aquesta anàlisi es mostren els ens que tenen el percentatge més alt de factures rebudes electrònicament del total d’entrades telemàtiques durant l’any 2023.

Recordem que per la normativa legal vigent les factures cal presentar-les sempre electrònicament mitjançant la plataforma E-FACT.

Si trobem empreses que no ho estan presentant d’aquesta manera s’ha de fer pedagogia per començar a demanar que les presentin tal com s’estableix per normativa.

Valoració SeTDIBA: resultats de l'enquesta del recurs

Recentment, hem rebut els resultats de l'enquesta del recurs SeTDIBA.

Estem molt agraïts de l'alta participació en aquesta enquesta, ja que ens ajuda a conèixer la vostra percepció dels recursos SeTDIBA.

Analitzant els resultats us volem compartir la nostra satisfacció per les bones notes rebudes.

En la següent gràfica us mostrem les valoracions mitjanes:

TOP7: Els ens que més han aprofitat el suport presencial "Venim?"

De tots els seguiments presencials que s'han efectuat des del Suport Venim? durant l'any 2023, els ens que han millorat la seva valoració global tal i com es mostra en el Quadre de  Comandament han estat els següents:

Contacta

Pots contactar amb nosaltres al correu electrònic:
gid.setdiba@diba.cat

Butlletí SeTDIBA

Vols conèixer tota l'actualitat SeTDIBA: Novetats, recomanacions, agenda...i no haver-te de preocupar per buscar aquesta info?


Rep una vegada al mes el nostre butlletí SeTDIBA al teu correu electrònic. Dona't d'alta aquí.

WEBINAR Integració de Padró amb SeTDIBA per les entitats pilots

WEBINAR Integració de Padró amb SeTDIBA per les entitats pilots

El dia 28 de febrer de 2024 s’ha iniciat el pilotatge amb 5 ajuntaments per la integració del padró d’habitants amb el gestor d’expedients SeTDIBA.

La integració consisteix que els volants i els certificats d’empadronament es guarden automàticament al gestor d’expedients. En aquesta primera fase es guarden sense estar vinculats a expedient, aquesta acció es realitzarà manualment pel treballador públic. A mesura que el proveïdor ens faciliti noves funcionalitats les anirem incorporant.

1