TOP7: Els ens que més han aprofitat el suport presencial "Venim?"

De tots els seguiments presencials que s'han efectuat des del Suport Venim? durant l'any 2023, els ens que han millorat la seva valoració global tal i com es mostra en el Quadre de  Comandament han estat els següents:

• Ajuntament d'Argençola
  • Ajuntament d'Hostalets de Pierola
  • Ajuntament de Monistrol de Calders
  • Ajuntament de Perafita
  • Ajuntament de Pujalt
  • EMD Sant Miquel de Balenyà
  • Ajuntament de Sant Quirze de Besora

Enhorabona! Properament us enviarem un detallet per agraïr l'esforç que heu mostrat per millorar la gesió municipal fent un bon ús de les eines i metodologia SeTDIBA.

Aprofitem per recordar que el servei "Venim?" està disponible tots els dies de l'any! Us animem a demanar aquest suport presencial on un consultor de l'equip SeTDIBA es desplaçarà al vostre ens per ajudar-vos a millorar els vostres indicadors, repassar conceptes, resoldre dubtes i, a més, explicarem les novetats del moment.

Ja sabeu que estem a la vostra disposició! Només cal que completeu el formulari des d'aquest enllaç: Venim?

Atentament,

Equip SeTDIBA