Nou Curs “La gestió del dret d’accés a la informació pública als ens locals”

Vols aprendre a gestionar l'accés a la informació pública, com a element fonamental de la transparència al teu ajuntament?

Aquest curs t’ajudarà a identificar els passos en la tramitació dels expedients de dret d'accés!!

Durant tres sessions abordarem continguts com: els límits al dret d’accés, requisits de la sol·licitud, tràmits i causes d’ inadmissió, còmput dels terminis, efectes del silenci administratiu, garanties del dret d’accés, reclamació davant la Comissió de Garantia del Dret d’Accés a la Informació Pública (GAIP)... posant-ho en pràctica sobre un cas d’ús.

Destinataris: Aquesta formació va dirigida a Secretaris i/o tècnics municipals de perfil jurídic.

Acreditacions: un cop finalitzat el curs, les persones assistents es podran descarregar l’acreditació a través de l’aplicació Gestforma, sempre que hagin assistit el 100% de les sessions i hagin completat l’avaluació de l’acció formativa.

EXT 2021/1392- 1ª EDICIÓ - online!!

Preinscripcions:

Dates:

04/10 de 9:30h a 11:30h

06/10 de 9:30h a 11:30h

07/10 de 9:30h a 11:30h

Les inscripcions es gestionaran, com sempre, des de la Direcció de Serveis de Formació de la Diputació de Barcelona.