Oferta de formació per al 2023!!

L’oferta formativa impulsada des del Gabinet d’Innovació per enguany, manté els cursos que  han estat tot un èxit, i incorpora novetats:

• Curs de gestió d’expedients comptables (presencial). Aprendrem a identificar el procés de gestió de la despesa i els ingressos, per tal d'optimitzar la gestió en ens locals menors de 5.000 habitants. Coneixerem el disseny de procediments que regulen l’actuació econòmica de la vostra entitat.
  • Certifica’t en SeTDIBA i forma part dels ens digitals. Si et vas incorporar al projecte una vegada iniciat i no vas fer la formació, ara tens l’oportunitat!
    Podràs conèixer i consolidar  el mètode de treball e-SET, en el nostre dia a dia: el registre, la gestió d’expedients, l'ús de tràmits per millorar el control i treure tot el suc a les eines.
  • Empodera’t amb les teves dades. Aprendrem a identificar els aspectes importants per gestionar les dades al teu ens. Coneixerem les principals tècniques per a treballar la qualitat i descripció de les dades, a través de casos pràctics i aplicables a la gestió diària municipal.

A més a més oferim formació vinculada al PMA. El model de Pla de Mesures Antifrau proposa com a mesura preventiva l'impuls de la formació adreçada a responsables polítics i empleats públics. En aquest sentit, hem incorporat accions formatives adreçades als col·lectius afectats pel Pla de Mesures Antifrau. Aquestes activitats permetran acreditar el compliment d'aquesta mesura del Pla.

• Pla de mesures antifrau: instruments i implicacions a la gestió municipal, adreçat a membres del comitè de seguiment del pla de mesures.
  • La prevenció i gestió dels conflictes d’interessos, el frau i la corrupció en els àmbits de la contractació i les subvencions, adreçat al personal afectat de forma directa pel PMA

Com podeu veure, aquest any comença amb noves oportunitats per aprendre...Amplia la informació consultant el Banc d’Accions Formatives (BAF) de la Diputació de Barcelona o millor encara: dona’t d’alta a la nostra comunitat virtual SeTDIBA i rebràs alertes dels períodes d’inscripció per poder ser dels primers en accedir i no quedar-te sense plaça.

Us hi esperem per començar l’any amb nous objectius!!!

Temes:
Formació