SeTDIBA posa el turbo! ️

Aquest segon trimestre, la comunitat SeTDIBA ha fet un salt de gegant! Hem incorporat entitats del sector públic i ja estan funcionant al 100% amb la metodologia SeTDIBA.

Això vol dir que ara, més que mai, SeTDIBA és un punt de trobada imprescindible per la gestió d'expedients i, per tant, la gestió documental.

L'equip SeTDIBA hem treballat de valent perquè la incorporació del sector públic fos la més fluida i senzilla possible. És cert que ens ho han posat fàcil perquè ens ha il·lusionat fer aquestes implantacions veient la bona actitud i predisposició del personal a totes les entitats on hem estat treballant i us agraïm l'esforç i comprensió que heu demostrat en tot moment.

Ara ens omple d'orgull diu que ja condueixen sols! De tota manera, ja sabeu que l'equip SeTDIBA seguim de copilots pel que faci falta.

Per celebrar les noves incorporacions volem fer menció especial i donar la benvinguda a la nostra gran família SeTDIBA a:

• Promocions Municipals Santjustenques-PROMUNSA
  • Aigües d'Osona
  • Depuradores d'Osona
  • ONAIGUA
  • Consorci de Turisme del Baix Llobregat
  • Consorci de la Colònia Güell
  • Consorci de Municipis del Lluçanès
  • Mancomunitats de Municipis de Galzeran
  • Consorci del Ter
  • Museu de les Mines de Cercs

Desitgem que l'entrada al projecte SeTDIBA sigui la clau que us facilitarà una arrancada cap a una metodologia d'organització i aconseguireu una gestió més eficient, moderna i, a més, el compliment de la normativa actual vigent.

Estem convençuts que aquestes incorporacions enriquiran la nostra comunitat i ens permetran continuar avançant en la modernització i l'eficiència de la gestió pública.

Categories: