Disponibilitat dels serveis SeTDIBA

Davant de la situació excepcional de confinament per a evitar l’extensió del COVID-19, us volem recordar que podeu teletreballar amb les eines SeTDIBA amb total normalitat i que l’equip SeTDIBA estem per ajudar-vos en aquesta situació.

Algunes recomanacions:

- Recordeu que l’ús dels tràmits i tasques us seran de gran utilitat per traslladar-vos feina entre els treballadors i facilitar la feina des de casa.
- Els serveis de suport es presten amb total normalitat aquests dies. Recordar-vos que fa alguns dies va entrar en funcionament la nova centraleta que us connecta directament amb els tècnics de suport i que podeu donar d’alta nous telèfons per poder treballar aquests dies.

- Si us connecteu des de casa, des d’equipaments que habitualment no feu servir, és probable que hagueu de configurar de nou el navegador. Podeu trucar al servei de suport per fer-ho o fer-ho directament seguint les instruccions del següent documentà http://setdiba.diba.cat/sites/setdiba.diba.cat/files/instr_configuracio_navegadors.pdf
- Si signeu amb t-CAT –P (Certificat instal·lat en el vostre PC de treball) per poder signar haureu d’exportar-lo i importar-lo a l’ordinador des d’on treballareu. 
- Si signeu amb t-CAT de targeta, necessitareu un lector. 
- Si no signeu documents (i només valideu) podreu fer servir les eines SeTDIBA només configurant el navegador.

Recordeu que el servei de suport us pot donar suport en tots aquests temes.

- Si teniu qualsevol altra necessitat en la que us puguem donar suport, no dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres, preferiblement per correu: setdiba@diba.cat. L'equip SeTDIBA treballa també des de casa i ens posarem en contacte amb vosaltres.

Cuideu-vos! Desitgem que ens puguem veure ben aviat.

1
Etiquetes:
mesures urgència
1
Categories:
General