10. Aprofiteu aquesta oportunitat per posar en marxa sistemes teletreballar en equip

El confinament derivat de l'estat d'alarma genera necessitats i oportunitats per provar diferents eines que ens permeten teletreballar en equip.

Recordeu però, que les noves eines que poseu en marxa han de ser respectuosos amb la metodologia SeTDIBA que teniu implantada a l'ajuntament. En aquest sentit, us recomanem utilitzar eines per cobrir noves necessitats. Us proposem alguns usos:

• Necessiteu fer una pluja d'idees a distància? Proveu Mural o Witeboard

• Necessiteu fer una videoconferència? Proveu Zoom, Webex o GotoMeeting. Tots ells presenten versions gratuites.

• No us poseu d'acord en dia i hora per fer la videoconferència? Proveu Doodle.

No us recomanem crear nous canals per a necesssitats ja cobertes (per exemple, no creeu taulers de tasques i tràmits).

Tot seguit us compartim una infografia elaborada per @_twy_ i compartida per twitter:

+ recursos

Us encoratgem a que proveu aquelles eines que us puguin ser d'utilitat i que compartiu la vostra experiència a través de twitter (amb el hastags #SeTDIBA #EmQuedoACasa).

Això ens permetrà fer visible la feina que tots els treballadors públics dels ajuntaments SeTDIBA estan fent durant aquestes setmanes de confinament per millorar les seves organitzacions i compartir el vostre coneixement.